Preguntas frecuentes

Comedor

En Jardanay apostamos por unha comida fresca, saborosa e de calidade, elaborada con moito cariño. Basámonos en receitas tradicionais traballadas con mimo polo noso persoal para lograr unha cociña caseira, natural e variada. Son os pequenos detalles , como facer caldos base con productos frescos ou fuxir de calquera alimento precociñado, o que consegue dar o característico sabor caseiro dos nosos pratos.

Os menús son variados e estacionais, apostando polos proveedores locais. Para facelos, coordinamos a varios departamentos -Cociña,calidade e nutrición-, sen esquecernos das necesidades das persoas alérxicas ou intolerantes. Os pratos prepáranse cada mañá na nosa cociña central e, ao mediodía, xa están na mesa, quentes e sen perder ningunha propiedades organoléptica (olor, sabor, textura) nin nutricional. Conseguimolo juntando os nosos 20 anos de experiencia coa última tecnoloxía e unhas estrictas normas de seguridade alimentaria tanto na elaboración como no transporte e no servizo.

Para calquera información adicional sobre o noso traballo e valores, chámanos ou consulte a nosa web.

NOVIDADES CURSO 2020-21

Adaptamos os nosos servizos nos comedores e no tempo libre ás circunstancias sanitarias actuais, incorporando protocolos especiais de limpeza, distribución de espazos, hixiene e seguridade para alumnos-as e ao noso persoal, ao que daremos formación específica.

DESCARGA O PROTOCOLO COVID DE JARDANAY

Como consecuencia destes protocolos, é posible que a capacidade do comedor se vexa limitada, así como o seu uso en modalidade esporádica. Marcaranse uns criterios de acceso no caso de ser necesarios.

Estes criterios de acceso serán excluintes e terán en conta os seguintes puntos:

 

  1. 1. ser socio da ANPA
  2. 2. incompatibilidade horaria por motivos laborais por parte dos proxenitores.
  3. 3. beneficiarios da bolsa comedor.
  4. 4. Usuario comedor fixo (todos os dias).
  5. 5. máis irmáns usando o comedor escolar (a maior número, maior preferencia)
  6. 6. usuario comedor no curso 2019/20 ou ser alumno de 4° EI
  7. 7. usuario fixo discontinuo.
  8. 8. usuario esporádico.
  9. 9. orde de solicitude.

 

Incorporamos a opción de menú para levar (Jardanay na casa) que explicamos máis adiante.

ALTAS, BAIXAS E MODIFICACIONS (prazos e operativa).

PRAZOS.

-Inicio do curso: as inscripcións de inicio de curso 2020-21 poderán realizarse dende o día 19 de agosto ata o 4 de setembro inclusive.

– Durante o resto do curso: novas altas, baixas ou modifocacións sobre a alta inicial poderse realizar ata o día 26 do mes en curso e faranse efectivas únicamente a partir do día 1 do mes seguinte .

Non terán efecto as comunicadas fora de prazo nin con defecto de forma.

OPERATIVA.

Os formularios cumplimentaranse exclusivamente a través da nosa páxina web (apartado área de clientes e centro escolar). Non se poderán realizar altas, baixas ou modificacións nin por teléfono nin por correo electrónico. As claves para acceder a área privada do centro son:

-USUARIO: mariabarbeito

-CONTRASINAL: comedores2020

Unha vez dentro da zona privada, os diferentes formularios aparecerán na parte esquerda da pantalla.

No caso de querer solicitar máis dun servizo ou para máis dun neno ou nena, deberase cubrir e enviar un formulario por cada un deles.

Se o formulario está correctamente rexistrado, recibirase unha copia da solicitide ao correo electrónico.

No caso de altas ou aumento de días no comedor, recibirase adicionalmente un segundo mail confirmando a praza. Nestes dous supostos, é imprescindible contar con este mail de confirmación para facer uso dos servizos. Non é necesario o mail de confirmación para o resto de susupuestos (madrugadores, reducción de días ou baixa do servizo).

DIETAS E ALERXIAS ALIMENTARIAS

Dieta branda: Avisarase ao teléfono do coordinador/a ou a oficina antes das 9 da mañá. Non estará dispoñible esta modalidade en “Jardanay en casa» ( menú para levar).

Alerxias ou intolerancias alimentarias (ex. Enfermidade celíaca) : É IMPRESCINDIBLE cubrir o formulario web e facilitar a documentación requerida. Enviarase un mail de confirmación autorizando a incorporación.

SEGURO DE ACCIDENTES

Jardanay conta con un Seguro de accidentes (caídas ect.) De 7 euros ó ano, que se abonará coa primeira mensualidade . Se o alumno necesitase atención sanitaria cubierta polo noso seguro, é imprescindible avisar ao coordinador/a do centro. En caso de posteriores consultas é necesario contar coa autorización da oficina de Jardanay.

MENU PARA LEVAR (“jardanay en casa»)

Con esta modalidade entregarase aos nenos unha bolsa que inclúe dúas barquetas (un primeiro e un segundo) postre e pan para consumir na casa. A comida entrégase refrixerada.

Para solicitalo, débese marcar na inscripción “Menú para llevar” así como os días que desexan apuntarse.

Non é posible combinar as opcións de comer no comedor e Jardanay na casa. O prezo será o mesmo ca o menú no comedor.

COMO USAR O SERVIZO DE FORMA ESPORADICA

Deberase avisar ao teléfono do coordinador/a no 672 288 130 ou a oficina antes das 9 no mesmo día que se vaia facer uso do comedor.

Para madrugadores deberá avisarse o día antes.

Os pais dos nenos ou nenas con algún tipo de alerxia ou intolerancia alimentaria deberán avisar cun mínimo de dous días de antelación.

FORMA DE PAGO

Sempre mediante domiciliación bancaria entre o día 10 e o 20 de cada mes.

Os alumnos/as esporádicos pagarán “in-situ» a través do sistema de vales.

A ausencia e non uso dos servizos de comedor/madrugadores non exime do pago da cuota.

¿CANTO COSTAN OS SERVIZOS?

Comedor 2020/21.

Madrugadores 2020/21.

*cando existan irmáns usando os nosos servizos, existirá un desconto do 10% para a modalidade máis económica . Se son 3 ou mais irmáns, o desconto será do 12% tamén nas modalidades máis económicas. A modalidade esporádica non ten descontos.